Cyprus Ηospitality Awards 2024 – Η βράβευση της φιλοξενίας
ΕΝΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ
Χθες, Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου, το Υφυπουργείο Τουρισμού παρουσίασε τα Cyprus Hospitality Awards 2024, επιβραβεύοντας την αριστεία στο τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας. Η εκδήλωση που διοργανώνεται σε συνεργασία με τον φορέα “Κύπρια Φιλοξενία”, επιβράβευσε τους διακεκριμένους τουριστικούς φορείς και επαγγελματίες σε μια προσπάθεια προβολής των καλών πρακτικών και υπηρεσιών που παρέχονται στον τομέα του Τουρισμού.
Η ιδέα για τα Cyprus Hospitality Awards προήλθε από τη σταθερή επιθυμία του φορέα “Κύπρια Φιλοξενία” και του Υφυπουργείου Τουρισμού να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις που συνεισφέρουν στην υψηλή ποιότητα της κυπριακής φιλοξενίας.
Τα Cyprus Hospitality Awards, αντικατοπτρίζουν το πλούσιο φάσμα τουριστικών υπηρεσιών που προσφέρει η χώρα μας , από ξενοδοχεία και εστιατόρια έως δραστηριότητες και ψυχαγωγικές εμπειρίες. Τα βραβεία κατηγοριοποιούνται σε δύο κύριους πυλώνες: την “Εμπειρία Φιλοξενίας” και τη “Διαδικτυακή Φήμη”.
Ο πρώτος πυλώνας εστιάζεται σε ατομικά ή ομαδικά επιτεύγματα, με το κοινό να υποβάλλει υποψηφιότητες για εξαιρετική φιλοξενία. Ο δεύτερος πυλώνας, σχετικός με τη Διαδικτυακή Φήμη, βραβεύει επιχειρήσεις βάσει των αξιολογήσεων των επισκεπτών στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες.
Τα Cyprus Hospitality Awards επισημαίνουν την προσήλωση του Υφυπουργείου Τουρισμού στην παροχή υψηλής ποιότητας τουριστικών υπηρεσιών και βεβαίως άριστης φιλοξενίας.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Κώστας Κουμής, υπογράμμισε τη σπουδαιότητα των βραβείων, αναφέροντας ότι αποτελούν μια μοναδική ευκαιρία να αναγνωριστεί η δημιουργικότητα, η επαγγελματική αφοσίωση και η πρωτοπορία στο χώρο της φιλοξενίας. Οι διακεκριμένοι τουριστικοί φορείς αξίζουν τον σεβασμό και την εκτίμηση της κοινότητας και το Υφυπουργείο Τουρισμού το αναγνωρίζει.
Επιπλέον, ο κ. Κουμής ανακοίνωσε την ανακήρυξη της φετινής χρονιάς ως “Έτος Γαστρονομίας και Κουμανταρίας”, μία πρωτοβουλία του Υφυπουργείου Τουρισμού, με αφορμή τα 800 χρόνια από την πρώτη διεθνή διάκριση της κουμανταρίας στον Διεθνή διαγωνισμό Οίνου «La Bataille des Vins».
Κώστας Κουμής – Hospitality Awards 2024
active
Κώστας Κουμής – Hospitality Awards 2024
active
Αλέξης Βαφεάδης – Hospitality Awards 2024
active
Ανδρέας Κωνσταντίνου – Hospitality Awards 2024
active
Φιλόκυπρος Ρουσουνίδης – Hospitality Awards 2024
Οι μεγάλοι νικητές:
ΠΥΛΩΝΑΣ 1 – ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Εμπειρία διαμονής Katerina Illyn Four Seasons Hotel
The Philoxenist Of the Year: Yiannis Kontakinos – Aliathon Village
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
active
The Philoxenist Of the Year: Yiannis Kontakinos – Aliathon Village
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
active
Εμπειρία Διαμονής: Katerina Illyn – Four Seasons Hotel
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
active
Εστιατόρια εκτός Ξενοδοχείων: Νίκος Βασιλείου – Συμπόσιο
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
active
Εμπειρία ταξιδίου: Διευθυντής και Ομάδα Parklane e Luxury Collection
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
active
Εμπειρία Ψυχαγωγίας-Αναψυχής-Ευεξίας: Constantinou Bros – Pioneer Beach Hotel
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
active
Εμπειρία Διακίνησης και Ξενάγησης: Χρίστος Κωνσταντίνου – MGCM SOCCERWOLRD CYPRUS
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
active
Εμπειρία Εκδήλωσης: Μαρία Τοφινή Τσαντίλα – Δήμος Αγίας Νάπας
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
active
Εμπειρία Επανόρθωσης: Marios Ellinas and Golden Bay team
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
active
Εμπειρία κοινωνικής ευθύνης: Anna Vasiliou – Charalambos Holiday Cottage
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
active
Εμπειρία κοινωνικής ευθύνης: Nikos Hadjicosteas – Nissi Beach Resort
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
active
Εμπειρία Αειφορίας: Αγαθοκλής Χριστοδούλου – Casale Panayiotis Traditional Village Hotel & Spa
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————————
* ΠΥΛΩΝΑΣ 1
Εμπειρία Φιλοξενίας
Ο πρώτος πυλώνας, με τον τίτλο Εμπειρία Φιλοξενίας, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης, σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, για τις οποίες το κοινό καλείται …να υποβάλει αιτιολογημένη υποψηφιότητα, προτείνοντας συγκεκριμένο άτομο ή / και ομάδα ατόμων, που επέδειξαν εξαίρετη φιλοξενία, υπερβαίνοντας το καθήκον τους, προσφέροντας υποδειγματική φιλοξενία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες για τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Κύπρο. *
—————————————— http://www.hospitalityawards.cy[+] Show More
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαμονή εντός ξενοδοχείου: Νίκος Κασιουρής – The blue ivy
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————–
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
Διαμονή εντός ξενοδοχείου: Νίκος Κασιουρής – The blue ivy
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————–
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
Διαμονή εντός αγροτουριστικού καταλύματος: Ευθύμιος Στρούθος – IOSIPHIS’ S STONEBUILT HOUSE
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————–
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
Επισκέψιμη μονάδα παραγωγής: Νίκη Αγαθοκλέους -ΤΑ ΣΠΙΤΙΚΑ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————–
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
Παραλία με γαλάζια σημαία: Δήμαρχος Αγίας Νάπας – Παραλία Μακρόνησος
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————–
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
Μονοπάτι της φύσης: Αντρέας Χρίστου και Σάββας Ιεζεκιήλ – Μονοπάτι Καληδόνια
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————–
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
Κέντρο υγείας και ευεξίας: Γιώργος Ταβέλης – Sanctum Spa & Fitness
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————–
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
Πολιτιστικά και άλλα σημεια ενδιαφέροντος: Ανδρέας Κοράδου – Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής στο Κελλάκι
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————–
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
Αθλητικές υποδομές – υπηρεσίες: Λεύκιος Τσιρπονούρης- Blue Thunder Diving
Cyprus Hospitality Awards 2024 …
Cyprus Hospitality Awards 2024
—————————————–
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας
ΠΥΛΩΝΑΣ 2
Διαδικτυακή Φήμη
Ο δεύτερος πυλώνας, με τίτλο Διαδικτυακή Φήμη, περιλαμβάνει κατηγορίες βράβευσης σε εταιρικό επίπεδο, για τις οποίες δεν απαιτείται η υποβολή υποψηφιοτήτων από το κοινό. Ο …δεύτερος πυλώνας, βραβεύει τις επιχειρήσεις / τους φορείς που διακρίθηκαν από τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης για τη συνολική εικόνα των προϊόντων ή / και υπηρεσιών που παρέχουν. Ο νικητής σε κάθε κατηγορία, προκύπτει αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα Online Reputation Management (ORM) του Υφυπουργείου Τουρισμού, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει τις αξιολογήσεις των επισκεπτών της Κύπρου, όπως αυτές αναρτήθηκαν στις διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αξιολόγησης.Εμπειρία Φιλοξενίας